Дурсамжтай ярианууд #3 \Түүвэрүүд\

Image

xaxxax ene yria aygui egduutei yria bailee neex xoorxon 😀

японы “Elle girl” студид никкүн мөн ҮҮ ён
өөрсдийн сонирхолтой ярилцлагаа өгсөн байна… цааш ороод үзээрэй…

тэд өөрсдийн туршлагаасаа япон залууст зөвөлгөө ,саналаа хэлсэн байна….тэгэхдээ зүгээр нэг япон охидыг Али гаар төлөөлүүлж гаргасан байна.

Q1. АЛигаас яаж салий гэж хэлвэл зүгээр вэ?
Nichkhun:Али би үнэхэээр ичэмхий тиймээс ч би түрэмгий зантай охидод дуртай.би нээлттэй хүн.бусад охидууд надаас янз бүрийн асуулт асуудаг,бас халамжтай, байдаг .Тэгэхэд чи уучлаарай л гэж хэлэх байх…..

Q2.’s:АЛИ түрүүлээд өдрийн төлөвлөгөөгөө гаргасан баол чи яах вэ?
Woo young: эрчүүд шийддэг!!! эхлээд Алигийн зөвөллөгөөг сонсох хэрэгтэй, БИ юу хийхийг хүсжийн гэдгээ бодно 2уулынх нь саналд нийцсэн газар луу явах байсан.маш хурдан санаачланаа дагуулан явна.

– Ихэнхи охидууд хаашаа явахаа мэдэхгүй дагаж явах дургүй байдаг шүү дээ….???
Woo young: Зүгээрээ. өөр утгаар хэлэх байсан…, бид энэ ширээн дээр суух уу? энэ ямар газар вэ?”солонгосын хамгийн шилдэг ресторан.би хаашаа явахаар шийдэсэн тэр нийхээ талаар өөрөө өөртэйгээ ярих маягаар танилцуулах хэрэгтэй охид хөгжилтэй хүнд дуртай.энэ бүгдийн дараа тэр өөрөө дуртайяа дагаад явах болно…

Q3. охидууд ихэвчлэн уянгын бүжиг бүжиглэхийг хүсдэг шүү дээ…илүү дотно болохын тулд???
Nichkhun:Мэдээж би америкт удаан амьдарсан тэнд ихэвчлэн хүмүүс бүжигэнд уриад танилцдаг..япон залуус ичэмхий охидод дургөи байх.харин охид хөвгүүдтэй уулзахаараа өөрийн мэдэлгүй ичэмхий болчихдог байх.

Woo young:охидыг урихад тэд мэдээж зөвшөөрнө…..хэхэ хайр хайр…эрчүүд ихэвчлэн эхлээд удирдлагыг авдаг шүү дээ тэгээлхэр байхаас шалтгаалан тэд хоорондоо гэрлэж хүүхэдтэй болдог!! гэхдээ бидний эцэг эх ч гэсэн тэгж танилцаж байсан байх…

 

2011 онд олж авсан мэдлэг???
Nichkhun: бид ихэвчлэн Tokyoд байсан.гэхдээ япон хэл сурж байгаа(тийм ч сайн биш.моноо төрөлхи хэл бол тайланд англи. тиймээс япон солонгос хэл их үзэж байгаа ирээдүйд сайн болноо гэж бодож байна..

Woo young:би илүү ихийг сурж мэдэхийн төлөө байгаа япон фенүүд маань 2пм ийг японоор сайн ярьдаг болоосой гэж хүсэж байгаа байх.тийм ч учир япон хэл их сонирхолтой санагддаг.хэрвээ чи сайн ойлгохгүй байвал би япон хэлэндээ тааруу гэсэн үг..би заримдаа япон хүний ярьж байгааг шууд ойлгодоггүйл дээ…би илүү ихийг сурахыг хүсч байгаа…

Seventeen Magazine сэтгүүл дээрхи жүнгийн асуулт хариулт…. цааш ороод үзээрэй…

А1:-2пм дэхь чиний гүйцэтгэх үүрэг….???
Ж:эхлээд бол 2пм ийн голлох хоолой бас бүгдэнд нь сэтгэлийн шаналал дохиолдох үед тусалдаг….би Daegu гээс ирсэн учир бүх гишүүдээ инээлэгхийг хичээдэг… манай Daegu ийн хүмүүс маш хөгжилтэй хүмүүс байдаг.

А2: япон фенүүдээсээ сонсохыг хүсдэг хоч????
Ж:панда гэж дуудаарай..би номой нүдтэй тиймээс ч пандатай төстэй байгаа биз дээ
манай найзууд удаан хугацааны турш намайг Jun. For гэж дууддаг кэкэ… панда болон миний нэрийг хослуулж дуудаж байгаан энэ….

А3:Сүүлийн үед чи юуг хийхийг хүсч байгаа бэ?
-ммм би өөрийгөө өөрчилж илүү их сайн болохын төлөө зүтгэж байгаа …би сүүлийн үед 1950-1960 оны японы хуучин хит дуунуудыг сонсож байгаа….үнэхээр олон хит дуунууд ………..

А4: хувийн зан араншингаа тодорхойлооч???
Ж:халуухан …би үргэлж хүсэлдээ тэмүүлэн ажилдаг….

А5:япон дуучидаас хэнд илүү дуртай бэ?
Ж:TERIYAKI BOYZ!!

А6:2пм ийн гишүүдээс хамгийн стиллтэй нь жүнсү шүү дээ тэгвэл чиний өдөр тутмын стил чин юу бэ?
Ж:ёвроп загвар ихэвчлэн би женс эсвэл пенжак мөн хүрэм бас бусад эд зүйлс….

А7:чамд утасны хэрэглээ ямар санагддаг вэ????
Ж: орчуулаарай… би япон хэл сурж байгаа…

А8:өөрийн мэдэлгүй сэтгэл хөдлөл чинь юу бэ?
Ж:-үгүй би тийм ч сэтгэл хөдлөлөө шууд гаргадаггүй тэвчээртэй….

А9:хэрвээ чи амралттай байвал чи юу хийхийг хүсэх бэ?
Ж:хэрвээ ганц өдөр бол би американ уугаад амрах дуртай… эсвэл найзуудтайгаа цагаа өнгөрөөнө..харин 7хоногын амралттай байвал би швецари явна..багадаа шевицарын үзэсгэлэнтэй зураг харж байсан…энэ миний зүрхэнд үүрд хадгалаасай байдаг…тэгээч би зугаалгаар явах дуртай..

А10:дуртай япон үг чин юу бэ?
Ж:’kashikoi desu’(ухаантай сэргэлэн) бас ‘shirokuma’(цагаан баавгай) учир нь энэ үг их амархан цээжлэсэн…

А11: хэрвээ бусдаасаа муу дутуу дутмаг байвал чи юу хийдэг бэ?
Ж: юу ны өмнө яагаад бусад маань хийж чадаж байхад би чадахгүй гэж бодно галзуу бар шиг маш их зүйлийг хийдэг…..би бол хүчтэй тэвчээртэй нэгэн……..

А12:_хамгийн сүүлд худалдаж загварын эд зүйл чин юу бэ?
Ж: би New York д байхдаа Dr. Martens ийн ховор загвартай гутал авсан….

А13: гэртээ ихэбчлэн юу хийдэг бэ?
Ж:төгөлдөр хуур тоглох хөгжим зохиодог доо…эн бол миний хийих дуртай ажил…

А14: өөрийнхөө Ipad аас дуртай 3 дуугаа нэрлэээч?
Ж:Remy Shandийн Rocksteady, D’Angelo’ ийн Feel Like Makin’ Love, SWV ийн Rain.

А15:ахлах сургуульд байх үеэ дурсаач…?
Ж: ихэвчлэн ангийнхантайгаа хамт байдаг.. цугтаа хоол иднэ,найзуудтайгаа мөрөөдлөө ярилцана, найзуудыгаа хичээл др унтаж байхад нь нууцаар зураг авна…би ахлах сургууль
даа их сониуч, дүрсгүй байсан.

А16: өхөөрдөм эмэгтэй хөөрхөн эмэгтэйгээс алинг нь сонгох бэ?
Ж: 2уулаа кэкэ тоглосийн…эмэгтэй хүний гадаад төрх болон түүний өвөрмөц байдал надад илүү таалагддаг би хөөрхөн бүсгүйгээс илүү өхөөрдөм эмэгтэйд дуртай….

1 comments on “Дурсамжтай ярианууд #3 \Түүвэрүүд\

Сэтгэгдэл бичих